Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν. Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο Micra. Από την έρευνα προέκυψε ότι περίπου το 1/3 των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.

Η Nissan εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων. Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου, μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.
Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως παρακάτω :

– 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους

– Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα

– Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα

– Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος

– Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.

Την εν λόγω έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες : τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

 

ΠΗΓΗ: SDNA

Προηγούμενο άρθροΤρέξε Χωρίς Τερματισμό: 30.721 χιλιόμετρα με 15.360,5 ευρώ προσφοράς!
Επόμενο άρθροGrand Prix Άραγκον: ο Μαρκ Μάρκεθ πήρε τη νίκη