Το Renault Captur, μετά την ανανέωσή του αναβαθμίστηκε στα σημεία που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί το Νο.1 crossover πόλης σε πωλήσεις στην Ευρώπη, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,5 λτ. να προσφέρεται για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα.

What is new

– Κινητήρας 1,5 dCi 110 ίππων

– Ποιοτικότερη καμπίνα

– Δυνατότητες εξατομίκευσης

– Από 19.670 ευρώ

Μετά από 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και τον ανταγωνισμό πιο έντονο από ποτέ, η Renault ρετουσάρισε το Captur και το ανανέωσε στη μέση σχεδόν της εμπορικής του καριέρας, όπως άλλωστε συνηθίζεται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε την πρώτη του εν Ελλάδι δοκιμή, η οποία αφορά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον κινητήρα 1,5 λτ. απόδοσης 110 ίππων, που είναι καταλληλότερη για αυτούς που γράφουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως.

Παραμένει στιλάτο, έγινε πιο «μοναδικό»

Ανέκαθεν το Captur σχεδιαστικά διακρινόταν για τη μοντέρνα και στιλάτη του εμφάνιση, η οποία στηρίζεται στις έντονες καμπύλες που εφαρμόζει, με τις γυάλινες επιφάνειες να αναδεικνύουν την μυώδη του σχεδίαση. Στην ανανέωσή του, όπως βλέπετε και εσείς, οι σχεδιαστές έκαναν επεμβάσεις στο μπροστινό μέρος κυρίως, όπου τα νέα full LED φώτα, η μάσκα, το καπό και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C παραπέμπουν πλέον στο μεγαλύτερο Kadjar, ενώ ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φανάρια.Ως crossover διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που ανέρχεται στα 170 χλστ, στοιχείο που ενισχύει την όμορφη εικόνα του, ενώ οι ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω τονίζουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Επιπροσθέτως το ανανεωμένο Captur δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην εξατομίκευση, με τους πιθανούς χρωματικούς συνδυασμούς να ξεπερνούν τους 30, ενώ ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει κάποιο από τα έξι πακέτα διαμόρφωσης της καμπίνας.

Από 19.670 ευρώ

Η έκδοση με τους 110 ίππους είναι διαθέσιμη από 19.670 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Expression, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, όπως Hill Start Assist, 6 αερόσακους και 4 ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου και σύστημα πολυμέσων MEDIA NAV EVOLUTION με οθόνη αφής 7 ιντσών. Λίγο ακριβότερα στα 21.140 ευρώ βρίσκεται η ανώτερη έκδοση Dynamic, η οποία διαθέτει επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό και full LED προβολείς ομίχλης. Να αναφέρουμε πως η βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 0,9 ΤCe έχει οριστεί στα 14.780 ευρώ.

Το εσωτερικό του μικρού γαλλικού crossover εξακολουθεί να είναι από τα πιο μοντέρνα της κατηγορίας, ενώ πλέον είναι πιο ραφιναρισμένο από ποτέ με ποιοτικότερα υλικά, αισθητά βελτιωμένο φινίρισμα, νέα πιο άνετα καθίσματα και αναβαθμισμένα συστήματα infotainment με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Φυσικά συνεχίζουν να υπάρχουν οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο, συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life με χωρητικότητα 11,5 λτ, οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις, το συρόμενο πίσω κάθισμα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών που ανάλογα τη διαμόρφωση και χωρίς την πτώση των πίσω καθισμάτων έχει χωρητικότητα από 377-455 λτ. Παράλληλα η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, που αρκούν για την άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων.

Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρισκόταν ο γνώριμος 1,5 dCi κινητήρας της Renault στην έκδοση των 110 ίππων, ο οποίος σε κερδίζει με την πολιτισμένη λειτουργία του, παρά τη μικρή τραχύτητα στην δεύτερη και την τρίτη σχέση, αλλά και την οικονομία καυσίμου. Στην πράξη, λοιπόν, δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, το αντίθετο μάλιστα, αφού τραβάει καλά από χαμηλά (η μέγιστη ροπή των 260 Nm έρχεται στις 1.750 σ.α.λ.), κινώντας σβέλτα το αμάξωμα του Captur, κάτι που επαληθεύεται από τις επιδόσεις που καταγράψαμε στις μετρήσεις μας. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση υπολογίστε περίπου στα 5,6 λτ./100 χλμ.

Με το που κάθεσαι στη θέση του οδηγού, άμεσα αντιλαμβάνεσαι την καλύτερη στήριξη που δέχεται από τα καθίσματα, ενώ από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής συνειδητοποιείς της αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης. Οι κακοτεχνίες θα ξεπεραστούν με ευκολία και χωρίς να σε ενοχλήσουν, ενώ στον ανοιχτό δρόμο το γαλλικό μοντέλο θα κάνει πολύ άνετο το ταξίδι σας.

Από εκεί και πέρα η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δε θα επιτρέψει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και υπό πίεση, ενώ η πρόσφυση διαθέτει μεγάλα περιθώρια. Αυτά σε συνδυασμό με το πιο άμεσο τιμόνι (αν και δεν ικανοποιεί απόλυτα σε αίσθηση), αλλά και το καλοζυγισμένο πλαίσιο θα σου επιτρέψουν να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια σε μια πιο κλειστή διαδρομή. Τέλος αν θέλετε να προσθέσετε και λίγο περιπέτεια στις μετακινήσεις σας, τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε σε light off-road διαδρομές.

Η άποψη μας

Το ανανεωμένο Renault Captur βελτιώθηκε αρκετά στα σημεία που πονούσε και εκσυγχρονίστηκε, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη λύση, ώστε να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό που διαρκώς αυξάνεται.

Πηγή: autotriti.gr