Με στόχο να αποτελέσει αντίπαλο των Porsche 911, Lamborghini Huracan και Mercedes – AMG GT-S, η νέα Aston Martin Vantage δεύτερης γενιάς που αποκαλύφθηκε σήμερα, έχει μετέλθει όλων των μέσων: αισθητικών και τεχνολογικών.

Η Aston Martin φημίζεται για τα «γλυπτά» αμαξώματα των μοντέλων της, ωστόσο εδώ έχει ξεπεράσει τον εαυτό της. Η Vantage είναι σμιλεμένη με απόλυτη προσοχή, χωρίς την παραμικρή φλυαρία και με έντονο δυναμισμό, ο οποίος όμως δεν αντιμάχεται την κομψότητα.

Αντίθετα με το αμάξωμα, που έχει μια σπάνια πλαστικότητα, το εσωτερικό είναι πολύ πιο έντονο και γωνιώδες, σαν να θέλει να δημιουργήσει μια αντίστιξη έντασης στον οδηγό. Ποιοτικά και λειτουργικά εξαιρετικό, εξασφαλίζει, χάρη και στις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις , περισσότερη άνεση και ευρυχωρία απ’ ότι στο παρελθόν, συν έναν απόλυτα επαρκή χώρο αποσκευών. Ένα σύγχρονο σύστημα infotainment με οθόνη 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του, ενώ τα όργανα είναι συνδυασμός αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων.

Το νέο αλουμινένιο πλαίσιο της Vantage προσέρχεται από την DB11 και παρά την αύξηση του μήκους και του πλάτους, το βάρος παραμένει σχετικά χαμηλό στα 1.530 κιλά και μειωμένο σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση. Γι’ αυτό φροντίζουν επίσης το αλουμινένιο κέλυφος του κιβωτίου και ο άξονας μετάδοσης που κατασκευάζεται από ανθρακονήματα.

Ο κινητήρας που προέρχεται από την AMG είναι ο γνωστός τετράλιτρος V8 με δύο turbo ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 510 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Οι επιδόσεις δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για το συναρπαστικό χαρακτήρα της κατασκευής, καθώς τα 100 χιλιόμετρα από στάση είναι υπόθεση 3,6’’ ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά κατά 14 τα 300 χλμ./ώρα.

Με ηλεκτρικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τροχούς 20’’, κατανομή βάρους 50:50, και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με torque vectoring, η Vantage είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να οδηγηθεί όπως αρμόζει σε ένα supercar με κίνηση μόνο πίσω. Αυτό, άλλωστε, το διαπιστώσαμε από την ενασχόληση του Μαξ Φερστάπεν με τη νέα Vantage στην πίστα.

Όντας μια νύμφη αισθητικά και πολλά υποσχόμενη οδηγικά, η Vantage προφανώς δεν μπορεί να αποκτηθεί με 48 άτοκες δόσεις και δώρο του αισθητήρες στάθμευσης. Όποιος την επιθυμήσει –όλοι δηλαδή-  θα πρέπει να εκταμιεύσει 160.000€ περίπου στην κεντρική Ευρώπη και πολλά περισσότερα στην Ελλάδα και να περιμένει μέχρι το φθινόπωρο για να την κάνει δική του.

Του Γιώργου Βαρίνου

Προηγούμενο άρθροΧωρίς Βιγιαφάνιες με Ατρόμητο ο Παναθηναϊκός
Επόμενο άρθρο«Μπαμ» με Ντε Μπρόινε ετοιμάζει η Ρεάλ Μαδρίτης